صفحه قبل 1 صفحه بعد

هر چی بخواهید.
این سایت را حمایت می کنم

فروشگاه آنلاین


هر چی بخواهید.
در این وب شما هر مطلبی رو از هر موضوعی میتونید ببینید.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که بخواهید. و آدرس everysubjects.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





"منجی بشر در ادیان جهان"

با تحقیق و جست و جو در کتب ادیان و مذاهب آسمانی،به این نتیجه ی قطعی و مسّلم می رسیم که اعتقاد به مهدی موعود اختصاصی به مسلمانان ندارد، بلکه سایر ادیان و مذاهب نیز در این اعتقاد با مسلمانان شریک می باشند. لطفـا دقت کنید: 1ـ منابع زردشت: در «زند»، که کتاب مقدس زردشتیان است، درباره ی انقراض اشراف و وراثت صالحان آمده است،«لشکر اهریمنان با ایزدان، دایم در روی خاکدان، محاربه و کشمکش دارند و غلبا پیروزی با اهریمنان باشد، اما نه به طوری که ایزدان را محو و منقرض سازند، چه در هنگام تنگی از جانب «اورمزد» که خدای آسمان است به «ایزدان» که فرزند اویند یاری می رسد و محاربه ی آنان نه هزار سال طول می کشد، آنگاه پیروزی از آن ایزدان می شود و اهریمنان را منقرض میسازد. و تمام اقتدار اهریمنان در زمین است و در آسمان راه ندارد، وبعد از پیروزی ایزدان، و برانداختن تبار اهریمنان، عالم کیهان به سعادت خویش رسیده و بنی آدم بر تخت نیکبختی خواهند نشست.

ودر کتاب «جاماست نامه» آمده است که «مردی بیرون آید از سرزمین تازیان ، از فرزندان هاشم، مردی بزرگ سر و بزرگ تن و بزرگ ساق و بر دین جدّ خویش بود با سپاه بسیار و روی به ایران نهد و آبادانی کند و زمین پر داد کند. و در جای دیگری آمده است: سوشیانیس«نجات دهنده ی بزرگ» دین را به جهان رواج دهد و فقر و تنگ دستی را ریشه کن سازد، ایزدان را از دست اهریمن نجات داده، مردم جهان را هم فکر و هم گفتار گرداند.2ـ منابع هندی : در کتاب «شاکمونی» که از سردمداران کافران هند است وبه عقیده ی پیروانش، پیامبر و صاحب کتاب آسمانی است،اشاره به وحدت دیانت در زمان آن پرچم دار و روحانی جهان نموده گوید: «پادشاهی و دولت دنیا به فرزند سیّد خلایق دوجهان «کشن»(کشن در لغت هندی نام پیامبر اسلام(ص)  است که در بشارت فوق فرزند برومندش را به نام ایستاده و خداشناس نامیده،چنانکه شیعیان او را قایم می خوانند.) بزرگوار تمام شود، وی کسی باشد، که بر کوه های مغرب و مشرق دنیا حکم براند و فرمان کند، و بر ابر ها سوار شود، و فرشتگان کنار او باشند، و جنّ و انس در خدمت او شوند، و از سودان که زیر خط استوا است تا ارض تسعین که زیر قطب شمال است و ماوراء بهار را صاحب شود، و دین خدا یک دین شود و دین خدا زنده شود، و نام او ایستاده باشد و  خداشناس باشد.»

3ـ انجیل:«کمر های خویش را بسته، چراغ های خود را افروخته بدارید، و شما مانند کسانی باشید که انتضار آقای خود را می کشند که چه وقت از عروسی مراجعت می کند، تا هر وقت که آید و در را بکوبند، بی درنگ برای او باز کنند،خوشا به حال آن غلامان که آقای ایشان چون آید ایشان را بیدار یابد،پس شما نیز مستعد باشید، زیرا در ساعتی که گمان نمی برید به سر انسان می آید.»

4ـ تورات: «و نهالی از تنه«یسّی» بیرون آمده، و شاخه ای از ریشه هایش خواهد شکفت و روح خدا بر او قرار خواهد گرفت.مسکینان را به عدالت داوری خواهد کرد و به جهت مضلومان زمین به راستی حکم خواهد کرد. گرگ با بره سکونت خواهد کرد و پلنگ با بزغاله و گوساله و شیرو پرواری با هم.و طفل کوچک آنها را خواهد راند.در تمامی کوه مقدّس من ، ضرری نخواهند کرد. زیرا که جهان، از معرفت خدا پر خواهد شد.»

5ـ زبور : شروران منقطع خواهند شد، و اما منتظران خداوند، وارث زمین خواهند شد. هان بعد از اندک زمانی شرور نخواهد بود . در مکانش تامل خواهی کرد و نخواهی بود. و اما حلیمان وارث زمین خواهند شد. میراث آنها خواهد بود تا ابدلآباد

[ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:امام زمان,منجی بشر,منجی بشر در ادیان دیگر,منجی بشر در ادیان جهان, ] [ 1:16 ] [ علیرضا فیاضی ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در وبلاگ من می تونید از هر موضوعی مطلبی ببینید.لطفا نظردادن را فراموش نکنید.
موضوعات وب
امکانات وب